top of page
Buscar

Quatre rodes i un mandala

Quan van arribar a la meva vida aquestes formes circulars vaig començar aquest viatge; l'autodescobriment de la meva pròpia essència a quatre rodes.



A quatre rodes? Sabíeu que el terme mandala significa roda o cercle? Per mi, la furgo és com un mandala, i no només perquè tingui quatre rodes.

Estic segura que hi ha dos paraules que tots vosaltres sí que sabeu descriure perfectament: relax i llibertat.


Jo no havia dibuixat mai res, del "6 i el 4 hago tu retrato" no en sortia . Sóc una persona bastant nerviosa i impulsiva, i parar-me a dibuixar era una cosa que mai havia entrat en els meus plans, trobava que estava perdent el temps.

Però l'any 2013 vaig començar a crear els meus primers mandales, fa uns anyets ja... Els feia en soledat, al llit abans d'agafar el son i vaig descobrir que era la forma de canalitzar tota la meva energia en una sola direcció, en un sol punt. Concentrar-me en mi mateixa, descobrir-me com a persona, relaxar-me. Sempre era una rutina; l'hora d'anar a dormir era l'hora del mandala.


I així va ser fins que em vaig iniciar en el món camper. Però clar, molts dies no dormia al meu llit, lloc on sempre havia fet els mandales i la meva energia ja no anava en una sola direcció, ni estava en un sol punt. La meva energia anava d'una punta a l'altra, d'un paisatge a un altre i sobre quatre rodes.



Vaig estar uns dies sense fer cap roda, cap cercle, cap rodona, cap cilindre, cap mandala. Fins que un dia, en una de les moltes escapades, vaig agafar una llibreta i un boli, vaig obrir la porta posterior de la furgo, em vaig estirar al llit amb la Grey al costat i...buf! Tenia les millors vistes i la millor companyia. Quines grans muntanyes! Espectacular! Era perfecte per fer el meu primer mandala sobre quatre rodes.

No us penseu que va ser el millor mandala de la meva vida eh! La meva energia estava súper emocionada, però va ser el més especial.

Sabeu per què? Perquè vaig tornar a sentir! A sentir que la meva energia era allà, sí sí, sobre aquelles 4 rodes. La Furgo! La Darkoneta!

Poc a poc em vaig adonar que la furgo és com un mandala! Cada mandala és totalment diferent i cada sortida amb la furgo també. El mandala et fa ser més creatiu, la furgo també et dóna la teva millor creativitat. I sinó, per què creieu que hi ha furgos tan brutals? Els mandales són l'exemple perfecte de la relaxació i la furgo de la llibertat.



Quina gran combinació, no creieu? La furgo són somnis i el mandala és el millor del teu interior. És el meu estil de vida! Els mandales, la furgo, la Grey, descobrir el món i totes les seves grans muntanyes.




“Només es tornarà clara la teva visió quan puguis mirar el teu propi cor. Perquè el que mira cap a fora somia i qui mira cap a dins desperta “




Sonia i Grey

Sant Boi del llobregat

@Darkoneta

210 visualizaciones4 comentarios

Entradas Recientes

Ver todo
bottom of page